2011-07-14

GARRI POTTERA (THAT'S 'HARRY POTTER' IN RUSSIAN)

voldy

jag och mina vänner måste ha sett ut som damn fools när vi satt och tittade på den senaste (och allra sista, BOHOO) harry potter-filmen igår. jag satt med ett paket toffifee (ultimata bio-godiset!!) och min feta godispåse medan en annan satt med en skål sallad... skitspeciella människor.

och jag har insett, tyvärr, att jag är den svarta jobbiga tjejen som ALLTID ska snacka under filmen. hela tiden vände jag mig mot simon och ba "ooooh!" eller "amagad, AMAGAD!". stackarn fick ta ett par djupa andetag för att inte fucka ur på mig HAHA. men jag kunde bara inte sitta tyst under filmen, jag kunde bara inte!

för den var ju så vacker. snacka om ett värdigt slut på den här sagan. jag är glad att det är harry potter min generation fick växa upp med (till skillnad från generationen efter som fått växa upp med twilight som är skräp både film OCH bokmässigt). och nu när filmerna är slut så antar jag att det enda som finns kvar att göra är att börja läsa om böckerna igen. inte för att jag har något emot det. :))

1 kommentar:

mandy sa...

jag vill se harry potter. men inte vet inte riktigt, om jag vill det till 100 procent, det känns för sorgligt liksom. jag vill inte att det ska ta slut, jag tror jag drar ut lite på det faktiskt.