2011-07-30

JÖSSES

brarumpa

den här sommar-vardags-tristessen som jag lider av. inte nådig!!! hatar känslan av att waste-a mitt liv när jag bara jobbar, kommer hem och däckar i min säng runt åtta. inget social liv, inget familjeliv, inget träningsliv. TRÄNING! god i've missed it. det var ett tag sen jag hade de rutinerna. vanligtvis spelar jag fotboll två gånger i veckan och joggar en gång men nu så ba... i'm lucky if i even change into my clothes... för jag har hunnit somna innan jag ens fått på mig sport-bhn! trött jag ÄR.

men om the real real real real real plus side så har de gånger jag faktiskt lyckats hålla mig vaken involverat poweryoga-pass. shit vilken otrolig träning det är. jag ba får träningsvärk på ställen jag inte visste att man kunde få träningsvärk på. jag ba "damn, har jag muskler DÄR? really? nah, really?" de sjukt.

nu ska jag lägga mig i min säng med en bok och önska att jag satt på mosebackes uteservering..

Inga kommentarer: