2011-07-25

JOY JOY

newdandyism-kanyewest_2

för ett par timmar sedan fick jag ett mail av rodeo magazine, titulerat "vinn biljetter till way out west!". tänkte 'pff... what do i need that for?'

vet ni varför?

för jag har redan fått ett erbjudande att jobba som funktionär under festivalen och kommer då få ett inträdesband för hela festivalen!!!!!! och det bästa är att jag bara jobbar under EN dag och är ledig resten av dagarna. fatta vilken flax jag har!!!! who's the man?!

JAG SKA SE MOTHAFUCKING KANYE WEST LIVE!

2 kommentarer:

smelly sa...

gud vad kul! vad är det för typ av arbete du ska göra, innan eller efter festivalen? brukar vara just det som bara är 1 dag. ska du dit själv eller med någon?
KRAM

vixen sa...

ärligt?! för förra gången jag sökte, det var genom ett företag men ändå, så försökte de häffla oss på 2 dagars jobb!
jag ska dit själv men freedy och micke kommer (som alltid) vara där! det kommer vara askul! :D