2011-07-14

WASTE OF TIME

Vad heter du? viktoryah
Vart bor du? i världen *hippiesvar precis som de regina lund brukar ge* *hon skrämmer mig lite, ärligt*
Brukar du läsa horoskop? när jag gick på högstadiet läste jag ALLTID horoskopen i metro. plus att jag var övertygad om att min future hubby skulle vara lejon eftersom det är de skyttar passar bäst ihop med.
Favoritdjur? kor! för att de är mysiga och varm nymjölkad (äckligt ord asså HAHA) mjölk är det bästa jag vet
Vad spenderar du dina pengar på? resor och mat
Senaste konserten? summerburst med micke, simon och freedy för en månad sen
Sprit, cider, vin eller öl? körsbärsvin! helst från danmark för en tia.
Bläck eller blyerts? både och men använder mest blyerts och jag är seriöst den enda som gör det i skolan, alla andra kör på bläck eller sina macs. nymodigheter, PFF!
McDonald’s eller Burger King? chili cheese på burger king! YES MA'M!
Hur ser du ut idag? som en bum, hihi
Nästa mål i ditt liv? ingå i ett riktigt projekt i ett land i afrika
Hur svarar du i mobilen? aaalå *riktig blatte*
Vem ringde du senast? en rörmockare
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: random låtar. senaste var motherlover. uppskattas EJ av pensionärerna jag jobbar med HAHA.

FAVORIT…
Rum i huset: balkongen
Typ av musik: allt som går att whina till
Månad: alla tider på året är underbara.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU…
Köpt någonting: min biljett till premiären av harry potter!!!! yhea boi
Sjungit: "i'mma make your momma do a million poses"
Saknat någon: finns alltid någon idjut att sakna *säger idjut med kärlek i rösten* *pratar som en riktig suryoyo-tjej*
Kramat någon: japp, har smulat sööönder folk (ok ärligt, måste sluta uttrycka mig fett babbigt HAHA)

SENASTE…
Låt du hörde:


Film du såg: submission av theo van gogh som kritiserar islam och kallar den kvinnofientlig. regissören blev mördad efter att ha gjort filmen.
Drink du köpte: shiet, minns inte ens. borde ha haffat pina coladas på buda bar!!! :(
Sak du stal: ölen som ligger i min garderob i lund? hahahaha
Mat du åt: cornflakes med yogurt och jordgubbar

FÖRSTA
Första bästa kompis: en liten bojke i umeå som hette philip. han var den som lärde mig att cykla utan stödhjul.
Första inhandlade skiva: destinys childs "SURVIVAH!"
Första förälskelse: två pojkar på mitt dagis. asså TVÅ! playaaaa
Första piercing/tatuering: i öronen, men har fortfarande inga tatueringar.

SENASTE…
Senaste människa du slog: typ en klasskompis som mulade min lillasyster HAHA. vi gick i sexan.
Senaste stora bussresa: oslo --> lund. vi blev indragna till tullen och knarkhundar sniffade på våra väskor HAHA. så onödiga.
Senaste dusch: igår
Senaste irritation: försöker vara at peace most of the time men lost it igår när en tjej på mitt jobb inte hälsade på mig.
Senaste glass: förrigår när jag hittade en glass i frysen. säger väl allt, den var natta god asså, smakade typ sprit HAHA

1 kommentar:

m arilyn sa...

det finns chili cheese på mcdonalds också.... just sayin....