2011-08-01

DN

dn

(klicka på bilden.)

haha hittade en bild upphängd på jobbet och en på min mammas kylskåp. och trust, imorgon bitti kommer en finnas på kylskåpet hos min pappa också HAHA.

det roliga är dock att inte en enda kompis av mina kompisar från orten har kommenterat artikeln - de enda som har sagt något är mina svenska kompisar och min gamla lärare. alla mina blattekompisar VÄGRAR alltså läsa en tidning om den inte är gratis HAHAHA. thats funny. men kärlek till de ändå.

och kärlek till fotografen för att hon valde en bild där mitt hår ser bra ut!! :D

4 kommentarer:

Tony sa...

ohlala! i know her! Big like!

cico sa...

du finns med i samma tidning som min morbror jobbar för typ. grattis, du har kommit långt i livet. stolt över dig bror.
enda tidningen jag varit med i var SLA - skaraborgs allehanda. vi var ett gäng svartskallar som satt framför varsin dator i matsalen i högstadiet och lanade. helt klart värt att nämnas i tidningen. puss

Nawal sa...

Hej du!! Jag gillade igår på fejjan. Hade dock aldrig upptäckt artikeln om det inte hade varit så att du hade länkat till den. Haha well thats funny...Prenumererade faktiskt på DN ett tag, (gratis) sen började det kosta...palla betala? Hhahahah nä men jag prioriterade bort det helt enkelt.

Men men, oh yeah snygg är du, like always!! <3

Miss Incorrigible sa...

Fin bild! And grrrrrl, you's famous now! Say hi to Oprah from me. :-)