2011-08-30

GNUCCI & HER SPOEK



gnucci och hennes man representerar typ allt jag älskar i två människor som har funnit varandra:

för det första är båda dopeass, men mest gnucci. kan gå on and ooooon om hur ball jag tycker hon är but i'm not gonna do that. (this time.) och spoek blir ball bara av det faktum att han lyckades haffa en så ball brud. så yani, enligt en fett logisk ekvation så måste det betyda att han också är FETT tung.

för det andra så är de så otroligt fina ihop. hon twittrar jämnt om hur stolt hon är över honom och varje video jag har sett när de uppträder ihop verkar de ha så kul tillsammans. det går EJ att undgå kemin mellan dem - och då är jag fett dålig på att läsa av stämningar! fråga bara momina, hon garvar alltid åt mig!

för det tredje så ÄLSKAR att hon liksom är en vanlig tjej från malmö och han en vanlig kille från sydafrika och de ba råkades träffas i london när de hoppade in i samma taxi. hur fantastiskt är inte det????? bara tanken av att någons soulmate har befunnit sig på andra sidan jordklotet hela tiden - och ändå lyckades de vara på rätt plats på rätt tid för att hitta varandra. helt otroligt.

och för det sista - tycker det är ASCOOLT att de faktiskt är GIFTA. det passar de så jävla bra på något sätt, vilket får mig att glömma alla mina komplex för giftermål. när jag ser dem vill jag också vara gift med the man of my life. punkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är hon grym, Ana är faktiskt en vän till mig! ideal par dom där!