2011-08-05

TIMES IS HARD AND I KNOW YOU FEEL LIKE GIVING IN

jag har varit så arg de senaste dagarna, på allting. främst på mitt nyklippta hår som är så fult att jag, tre dagar efter klippning, fortfarande blir ledsen när jag ser mig själv i spegeln. mer ångest får jag när jag nyss scrollade ner i bloggyn och såg längden och frillan jag brukade ha... stupid hairdresser.

freedy är på väg hit nu och jag får väl bara hoppas att han kan få mig på bättre humör, cause childz, i need it.

men medan jag väntar på bättre tider har jag beställt hem ett par böcker. en buddhistisk bok som jag hittade hemma hos melz senast jag var hos henne och en om historiens "bortglömda" kvinnor som jag lånade på bibblan precis innan jag åkte hem från spanien. ska bli görkul att återse dem igen.

de lär komma inom ett par dagar. på torsdag åker jag ner till göteborg. och imorgon är det pride.
japp, jag sitter verkligen och väntar på bättre tider.

(titellåt.)

Inga kommentarer: