2011-08-14

ON TOP OF THE WORLD, BABY

YEEE

jag är hemma. huuuuuuur ska jag börja med att förklara den här helgen? hur bra den här varit? hur magisk den har varit? hur precis allt har klickat? hur jag har känt lyckan och turen i min kropp?!

FANTASTISKT!

och kanye, vilken man. vilken artist. vilken konstnär! JAG DÖR! det går fortfarande inte in att jag har sett honom live. att jag har skrikit hans texter samtidigt som honom. att jag har dansat i takt till "lost in the world" (min favoritlåt!!!!!) tillsammans med hans fågel-ballerinor. att jag har sett honom med mina egna ögon!

och alla roliga människor jag har träffat (funny story! träffade fre både i publiken under wiz khalifa OCH på nattbussen hem!!! lol), alla otroliga artister jag har sett och mina fina vänner! mina finfina vänner freedy och micke som jag har delat den här upplevelsen med. AHHH youz the greatest!

puss puss puss puss puss

Inga kommentarer: