2011-08-24

PAVEMENT

chiiiiild, hela dagen har jag varit sysselsatt med att fixa om i mitt rum. än så länge har jag bara fixat mitt badrum och min garderob HAHA *skiteffektiv* och nu börjar sömnen komma ikapp mig eftersom jag knappt sovit någonting de senaste dagarna. nu vill jag ba sova asap så det blir morgon fort så jag kanske mår lite bättre..... men vid midnatt har jag en telefondejt med "mumma". *lyrisk*

btw - en grej man glömmer HUR snabbt som helst är festandet här i lund. asså??? när var jag senaste ute på en onsdag? promenerade till willys idag för att handla något för mina sista 70 kr *skitrik* *slänger pengar i ansiktet på folk* *sajk* och möts av hur många nollor och utklätt folk som helst. först undrade jag ba "VARFÖR?" men sen kom jag ju på att det är lillördag och då är det ok att klä ut sig till lite vad som helst om man är i lund. passade på att hälsa på en klasskompis unannounced and he sho was scurred när han fann mig utanför sin dörr! HAHA han höll på att skriva på sin c-uppsats så jag kunde inte stanna särskilt länge men det var askul att se honom i alla fall.

sen har mahad varit på besök också och han försökte envist få mig att hänga med på förfest med en snubbe som jag ser ÖVERALLT, både i lund och på facebook och som också kommer från stockholm... saken är bara att jag inte vet varför jag känner igen honom så mycket??? scary feeling, typ deja vy. typ. okej inte alls, men ändå. jag undrar. jag sa nej för jag vill sova lite innan momi ringer men jag ska nog fortsätta fixa lite i rummet... så tjarrå!

Inga kommentarer: