2011-09-23

AJPHÅNE

ajphåne

jag måste erkänna, ett sug efter en iphone börjar infinna sig =(

jag vet!!!!!! det är typ lika med att the apocalypse börjar. men att skaffa en iphone hade inte bara varit fel av rena principskäl - utan här snackar vi ekonomiskt också. jag hade haft sönder den där mackapären snabbare än jag hade hunnit betala för den! klumpiga människor ska EJ ha saker som är gjorda av ömtåliga material. tacka vet jag min nuvarande telefon. den är mest gjord av plast och tål att slängas, tappas och blötas ner. den är vixen-vänlig, helt enkelt!

sedan är det ju allmänt känt att iphones är sämst eftersom de alltid tackar för sig efter ett tag. säg mig EN person som inte har upplevt att deras iphone levt ett eget liv utan anledning. u-huh, fett sämst. och dessutom gillar jag inte att man blir så tillgänglig. jag menar, man är ständigt uppkopplad till facebook, twitter, bloggyn PLUS att folk kan ringa OCH messa en. shajjjt. that's too much.

egentligen tror jag att jag bara vill ha en ajphåne för att kunna ta bilder med kameran. jag saknar att ta bilder.

PS: skämtet ovan hade förresten ALDRIG funkat med min egna falli. sorgligt nog hade konversationen slutat efter det första "do you want updog for dinner?" för det enda han hade svarat hade varit "ok /pappa". the end. HAHA.

PS2: kolla batteriet. pääh. personen har säkert ba använt sin mobil i 10 minuter. *hater*

3 kommentarer:

mindmandy sa...

HAHAHA i feel you verkligen med det där att et aldrig skulle funka. "ok/pappa" HAHAHHA DÖR SKRATTETS DÖD

Anonym sa...

var har du hört att iphone lever sitt eget liv? untrue! var har du hört dålig batteri tid? untrue! och du väljer själv om du vill vara inloggad på face eller inte, samma gäller för twitter och aallt annat. fördelarna vääägeer waaaay före nackdelarna, och om du tappar den ofta skaffa ett silicon skydd, varsågod allt är klart. Mannen med iphone har du hela världen i handen, tro mig den är din bästa vän. Och bilder, var ska du börja, vet du hur många appar det finns för att göra ascooola bilder, och nu snackar jag om typ 1% av alla appar som finns... man you just cant go wrong with iphone, forrreaaal

Conclusion: KÖP EN IPHONE

vixen sa...

eftersom personen som supportar iphone är anonym, tänker jag dra slutsatsen att den inte vågar stå för det den skriver. men de lungt, jag hade inte heller kunnat stå för det 8) hähähä