2011-09-30

KLUM

klum

tyra banks i all ära, men heidi klum har en alldeles speciell plats i mitt hjärta efter de oändliga många avsnitten av project runway som jag har sett. hon verkar vara en så äkta och speciell människa. alltid glad och leendes. samtidigt som hon verkar vara en otroligt stark och stolt kvinna. hon är liksom inte typen som måste säga det för att man ska förstå det (som en viss ms. banks alltid tycks göra. no hate! but she does that alot.)... hon utstrålar det istället.

men med det sagt så såg jag precis reklamen för top model. ny säsong på tisdag, WHAT? YAY!

2 kommentarer:

Dina sa...

Det är det tyska blodet. Ja, du har rätt, hon har en viss typ av utstrålning.

Stark kvinna det dära, fött 4 barn och har en model kropp fortfarande, det är ett mysterium för mig.

Hon ser inte ut att åldras heller, bra gener.

Snacka om karriär, från covergirl till supermodel till multi talented karriär kvinna med många järn i elden.

Dom modellerna är inte så blåsta som dom ser ut, lol.

Jag diggar hennes german accent

Al sa...

Hon är så fin !