2011-09-26

MY MACHINE!

memememme

kände att den var dags för mig att göra comeback på radion upf igen. den känslan infann sig igår kväll när min radiochef messade mig och "påminde" mig om att skicka ut ett redaktionsmail eftersom det är jag som är producent den här veckan. coincidence, va?!

som tur var gick mötet idag skeeeetbra. alla var aspepp och kom med jättebra idéer! ett av inslagen kommer handla om afrikanska flyktingar i israel och en voxpop (det vill säga när man går ut och ställer random people lite frågor) kommer att handla om utländska studenters icke existerande integration bland svenskar. så intressant! ser fram emot att höra allting nästa vecka.

och toung som jag är valde jag mig själv som den som fixar musiken till programmet HAHA. demokrati, vad är det?

Inga kommentarer: