2011-09-15

SOL OCH FERRE

fattar NATTA grejen med "sol fest och oroliga föräldrar". vem säger ja till att ställa upp på ett sånt program??? vem? vem VILL att ens föräldrar ska se dumheterna man gör när man är själv?

inte för att jag gör fett scandalous grejer men jag vet att mina föräldrar ändå inte hade approved hahaha. jag och anna snackade om det på en av våra oändligt många raster när vi jobbade för någon sommar sen. även om man inte gör något helt crazy så betyder det inte att man vill att ens föräldrar ska veta om det. för de hade hatat på en ändå.

men props till svenska familjer som är helt galet öppna med varandra! ena snubben ba "jag ska precis hoppa bungyjump och vi var så jääävla shitfaced igår". mamman ba "hehehe okej." det är natta hur det hade låtit i en invandrarfamilj. därmed inte sagt att det är bättre på något vis. vet inte vad som är bättre.

vad tycker ni? *tittarfråga* *ingen kommer svara men ändå*

Inga kommentarer: