2011-09-14

URH??? *SCOOBY DOO LJUD*

HAHAHAHAHAHA jag dör för min falli, han är fett rolig ibland. helt plötsligt har han blivit helt galet misstänksam mot allt och alla den senaste tiden. varför? aronow.

det var till exempel gången när jag berättade för honom att jamaicanen skulle komma på besök. det första han frågade mig var inte hur vi känner varandra eller hur länge han skulle stanna. det första han frågade var om jag var säker på att han var verkligen var från jamaica. jag ba "uhm *undrar vad för sorts fråga det är*.... yeah, jag är säker." "okej... har du några bevis på det?" HAHAHA jag ba va??? bevis???

TYDLIGEN så hade några kompisar till honom lärt känna en snubbe från nigeria som sagt att han var från dominikanska republiken - utan att kunna ett ord spanska. lolz. jag vet inte om det är vanligt att nigerianer gör så, men min pappa var uppenbarligen orolig att jamaicanen också var en nigerian in disguise. HAHA yeah, thats... that's just crazy.

så ba idag han ringde mig och var helt orolig över att studion där jag ska börja dansa nästa vecka ska lura mig på pengar. "tänk om du betalar och sen har läraren ingen lektioner?! ha? ha?" HAHAHA ba what???? skitnojig kille! vart kommer det ifrån egentligen?!

han måste ha fått solsting utav all sol de har där uppe i stockholm.

Inga kommentarer: