2011-10-18

FEST + TEMA = VIXEN ÄR DÄR!

illä

om två veckor (eller en? yeah, i have to check my calender.....) är det dags för vår aaasfeta BIDS-sittning. den kommer bli den mest epic EVER för det är inte bara min årskurs som ska gå på sittningen - det är samtliga årskurser. vi snackar redan om hur fucked up roligt vi kommer ha. hur fucked up mycket kaos vi kommer göra. asså hypemode!!!!!!

sittningen kommer vara samma helg som halloween så självklart är det temat för oss då. nu är frågan ba - vad ska jag klä ut mig till??? ni måste hjälpa mig! förslag! tänk kreativt! tänk heidi klum och hennes hubby! inget sassy eller sexigt för det är typ det lamaste jag vet. men alla andra förslag mottas med öppna armar! a-thank you!!!

2 kommentarer:

moooooomi sa...

Du borde gå som en spliff, sådär tända på ditt krull lite som i scary movie hähä

vixen sa...

HAHAHA PÅ GYYYYD! :D pitcha idén för miriam, hon tyckte också den var tung HAHA