2011-10-26

FRESH TO DEATH

tumblr_lfk2frzw4x1qaz98mo1_500

oooohh, this is my lucky day! igår när jag kom hem mådde jag verkligen caca. det ba dök upp från ingenstans mitt under mitt seminarium. jag svettades, frös och hade fetaste huvudvärken vid sämsta möjliga tillfället eftersom jag har en deadline för en uppsats nu på fredag. "whyy... must i cryyy?" tänkte jag.

det enda jag kunde göra när jag la mig för att vila var ett mirakel. bombade med c-vitamin och skapade min egna personal sauna genom att klä på mig en massa kläder. och hear this ya'll - jag mår fett bra idag!!! wohoooo! kommer dock inte kunna hosta för upf eller spela match mot malmö nation vilket jag hade sett fram emot FETT mycket. but i'm happy still.

nu ska jag dyka in i min uppsats, yeah boi!

1 kommentar:

m arilyn sa...

hhahahaha personal sauna