2011-10-11

IKEA-LÅTEN


miriam, sid, ferida, amrat och jag drog till ikea idag för att storhandla. och när jag säger storhandla, då menar jag stoooorhandla. vi fick använde vartenda litet utrymme i bilen för att få plats med allt vi hade köpt. förutom sid, sid kom bara med för att hänga lite. han köpte ETT doftljus och ETT par tofflor. jag ba du är fett ensam människa, va? HAHA. true story though!

på vägen dit, vilket var den mest misslyckade bilfärden jag varit med om - INGEN visste hur man åkte dit - så tvingade amrat oss att lyssna på låten ovanför. på repeat. asså REPEAt! han ba "det är vår ikea-låt!" HAHA. kommer associera den låten till ikea fo evah. inte för att jag vet i vilket sammanhang jag skulle lyssna på den igen - den suger! hahahaha

men jallafall, nu sitter jag och myyyser bland mina nya lampor, nya bäddlakan och nya doftljus. mmm, så mysigt.

och jag som har trashtalkat folk som inreder sina hem i all white... min säng går nuförtiden i helvitt! vitt, vitt vitt. och det roliga är att jag älskar det. *tofflor mig själv för min dubbelmoral*

1 kommentar:

m arilyn sa...

aaaa, tofflor