2011-10-22

I'M STILL AN ANIMAL

som ni vet är jag på jakt efter en maskerad dräkt till sittningen nästa lördag. jag har suttit och krigat idag på google med att få lite inspiration och jag har insett att det enda jag vill klä ut mig till - är ett djur. fatta BALLT!

förstår ni då min besvikelse när jag har suttit i flera timmar och inte sett en enda kostym för tjejer som inte är hoe'd up? så jävla tråkigt. njaa,sorgligt kanske är det rätta ordet. in this day of age, år 2011, är det enda vi tjejer har att välja mellan om vi vill ha en riktig halloweenkostym detta:

nyckelpiga

och:

bumblebee

och detta:

lion

och om ni har kids (döttrar) kanske de också vill klä ut sig? (observera den lilla flickans pose.)

lionkids

och det enda jag egentligen söker är något sånt här:

muuuu

där liksom DRÄKTEN och inte ens kropp står i fokus. men det är tydligen reserverat för snubbar eller små barn (ja, små pojkar dåra). ugh.

men jag hittade iallafall ett ställe (tack vare snälla gnucci!!) med en massa dräkter som är de-hoezified så jag mailade de och väntar på svar för att se om de kan hooka mig med något. låt oss hålla tummarna! :D

2 kommentarer:

Dinah sa...

Roliga kostymer

Sex sells hehe, dom vill alltid att tjejernas kläder ska vara utmanande och sexiga i USA

Du borde bli en "cat woman" med svans och hela kitet

Bodyn är från affären Humana (förre detta UFF) Som ligger i centrala Malmö vid 7-11 och sedan finns det en Humana i Lund på klostergatan tror jag.
Dom har jätte fina saker :-D

annette keita sa...

mhhhhhhh, hatar det.. finns bara "sexig" brandman eller vad som.. inget vanligt hahah.. beklagar mig alltid över det när maskerad kommer på tal.

ang rihanna, så ja drogerna och allt annat tilltalar absolut inte mig, men jag tycker hon var snygg som fan i videon haha :)