2011-10-13

SANGRILLA

gangs

shaaaaaaaaaaaajjt! jag hade verkligen glömt hur dålig spansk musik var.
efter matchen mot ÖGs (som slutade 3-2 till dem, boohoo) drog jag hem, duschade och bytte om (på 20 min! walla det måste vara något sorts personligt rekord!) och drog på spansk fest på smålands nation. yeah, jag hade typ hoppats att de skulle spela lite salsa, merengue, whatever... men blev bara smärtsamt påmind om att den musiken kommer från latinamerika och inte spanien................

men no worries för mitt sällskap var toppen! love my bids people. nu sitter jag och hickar lite efter två glas sangrilla. newbie-fasoner HAHA. i'm calling it a night.

imorgon har jag föreläsning vid tio. om det inte hade varit för läraren vi kommer att ha så hade jag sovit mig igenom den - men den kommer säkert vara asspännande! ser fram emot morgondagen.

Inga kommentarer: