2011-10-20

THEY FOUND CRAP

känner hur jag varit på riktigt hater-mode idag... jag gick från harmonisk mulatt tjej (miriams smeknamn på mig, lulz) till angry black girl på bara en natt!

men det är fett knäppt. jag har verkligen varit på krigsstigen idag och det är inte likt mig.


det händer t ex när jag ser riris nya video. alla ba praise den like it's the best thing that ever happened since jeffrey campbell-skorna kom ut. NEJ! det enda som händer i videon är ju att två fett trasiga människor knarkar livet ur sig och blir beroende av varandra. jag vene om det är meningen att videon ska glorifiera droger eller kärlek - but that thing right thurr, that ain't love. synd om folk tror det.

MEN with that said - det ser fett kul ut när de är på konsert tillsammans och hon sitter på snubbens rygg :D :D :D

(ser ni? jag är så ovan vid det här att jag inte ens kan vara hater till 100%)

2 kommentarer:

lou sa...

precis vad jag tänkte... vadärliksomdetsomärsåhärligtmedvideon... its all about drugs ... o love typ.. o visst de e ju bra. men det är ju mest hype på drogerna vad jag kan urskilja iaf... dock fint filmat osådär... men aah vene.. :)

S sa...

hahaha säger samma sak, kaos video fattar inte vad alla är hype över.