2011-11-29

I MAY BE YOUNG BUT I'M READY

asså, jag fattar inte hur jag lyckas lägga mig med världens itis - och sen vakna upp morgonen efter och vara skiiiithungrig! äre bara mig det händer?! that can't be healthy! har precis käkat värsta megafrukosten med en massa färskost med pepparrots-smak på mina smörgåsar. asså ÄLSKAR pepparrot. så jävla gott. käkade det för första gången i somras när tony och jag var hos zeemen och åt middag. så mumsigt!

om ett par timmar har jag ett seminarium där alla fått i uppgift att komma på två diskussionsfrågor i ämnet "social effects on migration". ska bli syyyperkyl att höra vad folk har att säga.

kollar förresten på cheaters och snubben som var på nyss var seriöst den LÄSKIGASTE jag sett i mitt liv. han blev typ busted av sin fru med att vara otrogen men han visade inte någon ånger alls. han fuckade ur istället. han skrek på sin fru, kallade henne "dumb bitch", drog i sin hennes kläder och kasta en läsk på henne - asså han slängde en läsk i hennes ansikte för att hon tog honom på bar gärning!!!! - och det enda hans fru sa var: "i ain't sure we gon stick together after tonight." NOT SURE?! wtf. senare i programmet sa de att hon hade valt att stanna med honom. fyfan asså.

ok, jag är medveten om att cheaters KANSKE inte är på riktigt *spela dum* men ändå! säkert det är lite sant? 8)

Inga kommentarer: