2011-11-20

MINA VÄNNER

iphone-Puss-in-Boots-from-Shrek

jag har haft det myyysigt idag. supermysigt. har umgåtts med min mamma och pappa som båda varit lediga den här helgen. det här händer varje gång jag kommer hem till stockholm, att jag så gärna vill träffa flera av mina närmaste kompisar men helt enkelt inte har tid till det eftersom det är min familj jag måste och vill prioritera först.

so please, don't be mad at me. have a banana. friends? *lägger gainomax-apans gylliga röst*

hahaha nä men jag tror att de som känner sig träffade, förstår. men ville bara skriva av mig ändå.

nu måste jag titta på en film som jag har hört är rätt disturbing. "carnal art", av orlan, en fransk konstnär. tjejen som rekommanderade filmen sa att man NATTA ska se den själv, men tror att jag blir illa tvungen att göra det ändå. kommer spik ha demondrömmar i natt :(

Inga kommentarer: