2011-11-19

NO FINGERPRINTS

killah

hela ghandi- och ashuriligan var och bowlade igår. angelica och jag fick ta i med hårdhandskarna (get it??? hårdhandskarna?? hähähä... hähä) men trots det förlorade vi till sist mot ching chong (ramen och micke) och the giants/the turkeys (ebu och gewe). jag skyller på nybörjarotur. *spelar dum*

idag drog jag och min syster till ikea. i just love that place! och det ligger så nära, till skillnad från ikea i malmö. *tar hara kiki bara vid tanken på att ta sig ut ut till vildmarken för att komma dit* det första vi gjorde när vi kom dit: åt. HAHA. min syrra blev helt galen på grund av att man får fylla på med dricka helt gratis, så hon började med att fylla på två gånger själv. sen tvingade hon mig att fylla på en gång till, och när jag föreslog att vi skulle gå in till varuhuset så sa hon: "låt mig ba dricka upp det här glaset så vi kan fylla på igen, SEN kan vi gå." walla, jag trodde hon skulle gå runt med glaset på ikea för att kunna fylla på när vi gick hem sen igen! shiiii.

Inga kommentarer: