2011-11-17

NO SOY ALEJANDRO FERNANDO ROBERTO


YEAAH BUDDY! i did it! helt otroligt att jag hunnit skriva tre uppsatser på två veckor. är feting nöjd med två utav dem, den tredje kan vi köra en rain check på... men ändå, i did it!!!

ikväll ska klassen fira med att dra till lunds nation. penthouse. kommer spelas en masssa tacky musik, i stil med typ pitbull. precis som jag vill ha det. kommer bli SKITKUL! sedan imorgon bitti åker jag upp till stockholm ett par dagar. hoppas att joakim tar sig samman och köper biljetter till klockan som går klockan nio och inte klockan tolv så att jag får lite sällskap, hihi. men det kommer bli görbra i vilket fall som. min mami är ledig hela helgen, plus att angelica tar en weekend från riga. alla kommer vara samlade igen. ooh, jag längtar!!! :)

Inga kommentarer: