2011-12-17

CHALAS

kom precis hem från elin och efter att ha sagt hej då till karin stötte jag på ett tjejgäng som gick och sjöng, eller nah, SKREK ut julsånger. det första jag tänkte var hur stupid ass de såg ut. det andra jag tänkte på hur kul det är att vara stupid ass drunk och göra såna saker. slutsats: vill NATTA se mig själv full. nånsin. kan dock vara en bra strategi för att omvända folk till nykterister. i'll let you know how that one goes om jag någonsin testar på den metoden.

anyways! vi har haft tacomiddag hemma hos elin. så jävla GOTT! älskar att elin alltid får så ruliga idéer, typ som nu när hon bad alla ta med en goodie-bag med kött hem. HAHA. alla ba "nah, elin... we're good!" *grov sajk* *tog hem tre goodie-bags sådära*
jag blir alltid lika rörd när jag tänker på hur fina människor jag är omgiven av här i lund. that's why i don't think about it too often, cause it makes me cry HAHA. men det är fett sant. det var så himla sorligt när vi sa hej då och god jul-ade en massa eftersom det kommer dröja typ ett halvår innan vi är samlade igen. gaaaalet.

*torkar bort en tår*

anyways igen. ska städa lite och planera inför flytt innan jag lägger mig. kommer hem om tre dagar!

Inga kommentarer: