2011-12-04

NM

asså. om ni kunde förstå min smärta just nu. spelade fotboll och volleyboll konstant i typ fem timmar igår. FEM!!! utan några byten under matcherna eftersom reglerna sa att man var tvungen att ha minst två tjejer på plan hela tiden och det verkligen var brist på oss. efter ett tag var jag så trött att jag fick lock för örat och började se suddigt HAHAHAHA. så jävla KAOZ. så yaah. jag är helt död nu.

har dans idag också. två lektioner. sen ska jag på konsert. kill me :(((

meeeeeen hade också jävligt kul igår. spelade med ett gäng fett sköna grabbar och packade på mig PHÄTT mycket gratisgrejer. mmm. lyckad dag. vann gjorde hallands nation (no surprise there) och bästa hejarklack vann lunds nation, but it's all good! nu ska jag gå och skriva ut min biljett.

Inga kommentarer: