2011-12-14

JERKING ALL DAY EVERY DAY


en kompis till mig har flera gånger messat mig och frågat om jag velat komma och dansa med honom och hans dansgrupp. har alltid varit upptagen eller ba inte pallat, så jag har hela tiden tackat nej - men efter en hel dags ångest över att denna termin snart är över så tänkte jag "fuck it" och drog dit. och det var askul =D

det var bara han och jag så vi hade hela krischans dansgolv (han är förman på den nationen så de hoodevent, 100%, det blir häffla) för oss själva. vi tränade på lite locking, lite hiphop, krump, the shuffle, the jerk, yadi yada. HAHAHAHA så iiiiinte min dansstil men det var ruligt ändå! jag försökte lära honom lite magdans men han kunde natta röra sig utan att göra popping-rörelser, HAHA. så vi kastade det snäppt.

fan, det är några som har ferre i närheten. SHAMONE, på en tisdag? whaaaa. ska försöka somna ändå, behöver verkligen lägga mig tidigt. även fast jag hade velat lägga mig mycket tidigare ikväll, men ah. god natt!

Inga kommentarer: