2011-12-01

UNDERCOVER

kul grej! när saker och ting höll på att diskuteras med en av våra sponsorer undrade snubben om IK hade en medelstor blogg på typ 10 000 läsare där vi kunde skriva om deras produkt. jag ba "jag har en tyng blogg som hela orten läser... men jag vene om det blir 10 000 riktigt 8)" nä men jag sa att vi inte hade det men att vi gärna kunde promota dem på fejjan istället.

nåja, jag fick ett sms imorse om att leveransen kommer imorgon bitti och i samma veva undrade killen från detta företag om det var ok om de skickade med två extra flak till en "caroline lundh" som tydligen har angett samma leveransadress, dvs malmö nation (walla, den där nationen huserar alla framtidens karriärmänniskor/ekonomer. tjejen från vitamin well som jag hade kontakt med BOR tydligen där! lolz). jag ba ah sure, men samtidigt tänkte jag "hmm hmm, caroline lundh, varför känner jag igen henne...?"

googlade lite - och voila! VISSTE att det var hon! har sett henne asmånga gånger här i lund och ba varför känner jag igen henne? men justeee, hon hade ju typ en av sveriges mest lästa bloggar en gång i tiden. *för inne i bloggvärlden* *asså FÖÖÖR inne*

trust att hon kommer att skriva om det varumärket de kommande dagarna. hela hennes "kalender" är säkert sponsrad. vill inte tänka på hur mycket free stuff hon måste ha hemma hos sig just nu. hatar folk som haffar gratisgrejer genom bloggar.

(jalla, vi fixar så min blogg blir lite sådär medelstor sen vi haffar gratisgrejer? vad säger ni?)

Inga kommentarer: