2012-01-17

RETURN OF THE SPARTAN

Snapshot_20111228_3

framme i lund! flyget gick assmidigt - och chauffören på min flygbuss var så himla gullig och glad! var helt lycklig när han släppte av mig vid min station. ligger hemma hos ferida just nu i hennes syyypersköna och stuuura luftmadrass som typ är fläshigare än sängen jag har där hemma. i stockholm OCH i lund!

nu är det bara fyra dagar kvar återstår innan elin och jag åker iväg. yani tre om man räknar med att det nu är tisdag. GALET. *får a case of the jitterz* *måste säga det ordet med ett z* har fortfarande vissa grejer som måste göras så imorgon blir det att stiga upp med tuppen för att hinna med allt. snart är alla jobbiga förberedelser klara och då är det bara det roliga som är kvar. så yay! god natt så länge, mina fina kompisar :)

Inga kommentarer: