2012-03-04

KÄRLEK TILL GHANA

åh ghana. y i love you so??? varje dag är så jävla bäst, VARJE DAG. älskar att inte ha något och göra så ba tar man en rundtur på ish tills man hittar någon att leka med. och alla är så fina, eller ja inte alla (låt mig inte gå in på grabbarna här) men så ofta visar folk så mycket KÄRLEK. till exempel mj, hon kom till mig nyss och frågade om jag ville ha en påse med iskallt vatten (japp, vi dricker påsar med vatten här haha fett billigt!) bara sådär. fett snällt med tanke på att man oftast dricker rumsvarmt vatten haha. idag åkte jag, elin och en utav norskorna till en botanisk trädgård som ligger strax utanför accra och hade det heeeeelt mysigt, asså helt. vi gick ba omkring, tog dumma bilder och satte oss uppe på ett berg och åt lunch. haha norskan är såå tung, de sjukt. elin med. och nu har oldboy ÄNTLIGEN blivit nerladdad efter tre (!!!!!) dagar, så jag ska se på den ikväll (inshallah). pussss på er.

Inga kommentarer: