2012-04-22

BEHIND THE SCENES: GMA'S



 all happy efter att vi hittat gratisbaren



vi med 4x4. HAHA älskar min pose, riktig groupie som försöker häff sin stora idol lite diskret.

om wizkid hade kommit förra lördagen hade min kväll varit fulländat. i just love that nigerian kid! men  han kom inte - hade dock a slammin' time ändå. det enda vi gjorde innan vi fick gå upp på scen (vi var bland de sista uppträdandena för kvällen) var att springa runt backstage och ta bilder på kändisarna, varav hälften vi inte ens visste vilka de var - men alla var såååå purrty, och have some free dränkz in the free bar. så jäkla kul.

eftersom vi inte skulle få någon ersättning för vår 'hjälp' (vilket vi i slutändan insåg att de var DE som gjorde OSS en tjänst och inte tvärtom, haha. för visst får man inte ha såhär kul på sitt yani jobb?) så tyckte jag att det var rimligt att elin och en annan kompis, mr chuks, fick haka på. frågade den ena dansaren som sa ja, men sen när producenten kom fuckade han ur på honom HAHA. men det fina med ghanianer är att de forgive and forget sjukt snabbt - så när vi träffade på honom backstage var han heeeelt hypad över att de joinat oss för kvällen. HAHAHA.

oh just ja, någon frågade mig hur fään det kom sig att vi ens hamnade på GMA's från första början. well, det är allt tack vare josh (till vänster om mig på sista bilden). hans vän ringde honom en dag, eftersom hon kände någon som kände någon som kände producenten som ville ha ett par obrunis på scen som en kul grej. häftigt nog tänkte josh på mig och leon då och efter några om och men så gick vi gladeligen med på det HAHA. så that's it, inte värsta grejen ju. alla känner väl någon som känner någon som är en producent? hääääääää.

Inga kommentarer: