2012-05-30

FÖRBEREDELSER

å, jag blir alldeles hypad på nästa termin i lund!!!!!!!! tur det, för det kommer krävas en jävla massa för att det ska kunna leva upp till min termin här i ghana. anyway, för det första så har jag idag gjort två sena anmälningar till ett par kurser i religionsvetenskap och genusvetenskap. den ena heter 'sex, erotik och religion' och det är den jag är mest hypad på. den andra heter 'scandinavian model of equality - gender, class, ethnicity and the welfare state'. är inte lika hypad på den med det är enbart för att jag spenderade hela förra terminen med att läsa om just välfärdsstaten, MEN jag är övertygad om att det också kommer vara en jättebra kurs. åh hoppas att jag kommer in på båda!!!!!!!!!!!

för det andra så har jag i dagarna fått veta att jag blivit utvald till att vara mentor för de nya internationella studenterna. SKITKUL! kommer bli som min lilla utlands-ö, mitt i lund. *oändlig kärlek till internationals*

och slutligen, MIN DANS!!!!!!! fan vad jag har saknat att gå på mina danslektioner! jag ser verkligen fram emot att komma hem och fortsätta med det. har spenderat fyra månader med att youtuba magdans, de sjukt. här är ett av de senaste klippen jag är obsessed with:


älskar låten!!!!! å, OM jag blir sådär bra någon dag, OM...

Inga kommentarer: