2012-07-18

UP IN HURRR



*stel bild, men ändå lite söt*

jag har varit bortigare än bortigast den här veckan. pardonnez moi, men jag har försökt använda all denna tid till annat än bara facebookande och bloggande. har ändå inte gjort något riktigt spännande förutom att läsa, hängt med momi och gänget, hustlat, drive-byat... FAKTISKT så har jag haft skitkul med mina vänner. bilden ovan är från igår när vi sa hej då till joakim som åker till colombia för att plugga i ett år. alla ba do their thangz!!!! det är inte lika roligt när andra gör det som när man själv gör det, speciellt inte i det här fallet för när han kommer tillbaka till lund så har jag tagit min examen = utflugen ur boet. läskig tanke förresten, eller mer spännande, att jag om ett år kommer ha tagit min examen. vad ska jag göra efteråt? vet ej, men förmodligen något awesome. jag är förväntansfull.

Inga kommentarer: