2012-08-05

MAMI CHULA



imorgon kommer antagningsbeskeden! guu så spännande. det betyder alltså att man måste börja lägga upp planer för den kommande hösten. är överdrivet hypad men ibland undrar jag faktiskt hur jag ska hinna och orka med allt som jag vill göra... men det ska gå. if there's will, there's a mafakking way!

är uuuubertrött nu efter två dagars jobb (pride och hemtjänsten) och en massa rännande med sofia. i torsdags var vi på ikea! så jäkla kul. fattar EJ vart den här två-åringen får sin personlighet från?! walla hon har mer peronslighet än ms jay i top model. får alltid asmycket uppmärksamhet också. hataaar henne, hon kommer push me down off my thrown as the heir of the nguemsons. igår var vi hos miriam också och käkade injera. lika sjukt gott som alltid.

nu ska jag läsa ett par artiklar innan jag däckar..

Inga kommentarer: