2012-09-22

TWILIGHT ZONIN'

saker jag skulle kunna ge min lilltå för för att få uppleva i ett parallellt universum:

1. få se hur världen hade sett ut om sovjetunionen hade vunnit kalla kriget istället för usa.
2. få se afrika hade sett ut om de aldrig blivit koloniserade *OMG HYPEMODE BARA JAG BÖRJAR SPEKULERA*
3. få se hur michael jackson hade sett ut om han aldrig hade tappat näsan, etc etc.

fatta vad ballt att veta detta!!!!!!!! brukar alltid ställa såna här (OBS, dock mindre seriösa frågor!!!) till min mamma bara för att irritera henne, BARA för att hon hatar det. hon tycker såna spekulationer är slöseri med liv typ. brukar alltid söka upp henne när hon tittar på sitt favoritprogram på ryska tv (Пoле Чудес sådära), lägga mig på hennes ben och ba: "mamma, hur hade jag sett ut i blont hår? tänk om vi bodde kvar i vitryssland nu? vad skulle hända om günther (vår fågel) skulle flyga ut ur sin bur idag?"

min mammas reaktion?


Inga kommentarer: