2012-10-20

LUNDS UNIVERSITET


den här bilden lades upp på facebook av en klasskompis till mig, med bildtexten "today lund is beautiful". kan vara en av de finaste bilderna jag har sett på vårt fina lilla (heh) universitetsbibbla. lund är vackert, och livet är vackert i lund. jag kan inte vara något annat än tacksam över att jag får spendera min studenttid och tre underbara år i denna härliga stad, tillsammans med så otroligt bra och roliga människor som jag har omkring mig. varje dag är epic - och idag är precis en sån dag. en kompis fyllde år i måndags och ikväll ska vi ha överraskningsfest för honom. can't wait to see the look on his face när vi poppar upp, HAHA. imorgon är en ny dag, och jag är säker på att den kommer vara lika episk som denna. livet är verkligen vackert.

Inga kommentarer: