2013-11-21

IN THE YEAR OF 2012


vid den här tiden förra året var jag uppe i härnösand med några klasskompisar och gick en förberedelsekurs på sidas högkvarter inför mitt mfs. nu, ett år senare, ska jag åka tillbaka för en återträff med andra mfs-studenter. in the words of nicki minaj - shiet nice! ska instagrama vääärst därifrån, förutsatt att min mobil är tillbaka. den har varit på service i två veckor nu, vilket har broken my heart. *sad face* mest för att jag varit tvungen att använda en gammal HTC som är så oanvändarvänlig som det bara går (det är som att de vill att man inte ska smsa), men också lite för att jag ÄNTLIGEN gör något intressant med mitt liv och inte kan dela med mig av det. om det ska fortsätta såhär får jag ju fan hålla en rebranding fest med temat "danger", hähä.

näj men det jag är alldeles överlyckig över är ledarskapsutbildningen som jag har gått genom futebol da forca de senaste två veckorna. det är verkligen en tuuuuuung grupp tjejer som har samlats, vilket har gjort att det har varit ett nöje hålla sig sysselsatt när alla andra är njuter av helgledigheten (även om vissa är cok skeptiska till det vi gör - yoel ba "oha ni ska lära folk sparka en boll, vad är det ni diskuterar i tre veckor?!"). den här veckan blir dock vår sista, med två tjejer från rfsu som kommer att föreläsa för oss - kommer bli sjukt intressant!

Inga kommentarer: