2010-07-12

campeones!

asså igår! missade hela första halvlek för att jag satt i högdalen och väntade på bussen som till slut aldrig kom men andra halvleken! amagad! spanien var så himla duktiga, asså casillas! hans räddning med foten! och puyol! så krallig! nej seriously, han är skitkrallig. hade ingen aning om det.



ba "bra kropp... bra kropp... DAMN LOOK AT DEM TITTIES!" jag tror inte någon trodde att han gömde all of that under det där håret. men tillbaka till matchen. så jävla kul att de vann!!! kan ni tänka er hur det måste vara i madrid just nu? glädjeyran som råder? FAN VAD KUL.

haha går in på tuenti och de har bytt framsida. vm-pokalen står mellan två spanska flaggor.

efter matchen satt kevin mest och deppade medan jag sprang runt och firade. hade suttit som på nålar varje gång holland närmade sig spaniens planhalva men puyol var så jävla stabiiiiiiil, asså älskar den där mannen. min förebild på så många sätt. spelstilen, håret... han visar mig vägen.

idag har jag varit på arbetsförmedlingen och reggat mig. vad det nu än tjänar till liksom. nae men det är väl bra att ha gjort det ändå. blev mest bara ledsen när jag satt och väntade och hörde två kvinnor säga att de inte ens hade råd att låta sina barn ta bussen till ställen. blir ledsen på livet då.

*mood-killer*

Inga kommentarer: