2010-07-12

chris brun



haha chris brown är modig som sjunger med i en låt där det läggs en "like tina did ike in the limo, it finally hit me". känns liiite motigt att fortsätta lyssna på honom efter att hans knytnävar bekantade sig med rihannas ansikte men jag tröstar mig med att jag inte lägger ut en enda krona på hans musik. det är en grej att lyssna på hans musik och det är en helt annan sak att försöka rättfärdiga att man lyssnar på den genom att säga att misshandeln inte var en stor grej. det där provocerar mig sååååå mycket. och JA, det finns folk som gör det! det är nästan alltid tjejer som försöker försvara det. gud... det bästa jag läst evörr var när en tjej skrev att hon hatar när tjejer ursäktar och försvarar killar för det gör de så bra själva. man undrar vad det är som försigår i ens hjärna när man klämmer ur sig något sånt här:

Postat av: Rebecca

Handlingar gör inte en människa, så jag tycker inte man är en dålig person bara för att man råkar utföra dåliga handlingar. Klart jag undrade vad fan Chris Brown höll på med när han la sina händer på Rihanna eftersom att jag alltid varit ett fan av honom (och fortfarande är), men han är lika mycket människa som någon annan. Alla gör misstag, och bara för att han är känd så är hans misstag värre än andras i vissas ögon. Tycker man inte ska göra så big deal av det bara för han är känd, kvinnor blir dagligen slagna till döds av sina män.

ba fina argument. jag gillar dig. ska vi hänga?

nu ska jag ta en siesta och läsa vidare på "låt den rätte komma in".

Inga kommentarer: