2010-07-24

that's crazytalking

haha, jag tror inte att modebloggare inser hur otroligt fånigt det låter när de liksom fantiserar om ett plagg. det roliga är inte bara att cravandet (använde jag precis det där ordet?) efter ett plagg som är grejen, det är att de dessutom sätter i plagget i en situation där de skulle vilja bära det. ni hör ju hur crazyass det låter haha.

typ, "idag jag har köpt den här sjalen, tänk er jag och mina vänner på bryggan vid djurgården, alla med varsitt glas rosévin i handen, solen håller just på att gå ner, det är liiiite kyligt men eftersom det är sommar så är det ju bara mysigt... perfekt liksom."

man ba OKAY!

kan ni föreställa er någon säga det här till er? tänk er en vanligt blattekille, ståendes i stadium medan han spanar in ett par tofflor:

"lyssna, de jag och mina grabbar i centrum, vi chillar, käkar nötter sådära... om jag inte har ett par tofflor på mig när jag står där, jag vet inte vad jag ska ha på mig." killen skulle bli påhoppad direkt om hans kompisar fick höra det där.

SLUTA ANALYSERA SKITEN!!!! köp det ni nu vill köpa och gå hem och var glada.

2 kommentarer:

Miss Incorrigible sa...

HAHAHAHA jag älskar det här inlägget!!

sunshine sa...

whahwhahaha xD