2010-08-03

hyper!!!

ASSÅ ASSÅ ASSÅ, jag vill bara berätta allt som har hänt och allt jag funderar på men jag våååågar inte för palla jinx it.

igår var i alla fall en utav de skönaste dagarna på läääänge och den gav mig hopp. KANSKE, KANSKE löser allt sig. *hoppas* *the secret the shit out of this one*

nu sitter jag hos melina och har precis käkat frulle och tittat på topmodel (is history repeating itself? i stink so) och nu har jag stromae spelandes på högsta volym. asså han är typ, cool? och gör bra musik? WHO KNEW? lyssna ba på den här låten:




videon är häääftig också. vet ni vad jag får lust med nu? att gå på fest. bara en jääävligt fet hemmafest dit folk har kommit för att dansa tills de gjort sig illa, tills natten blivit epic och tills siste man stupar. har inte varit på hemmafest på jättelänge ju. i miss that.

okej, nu ska jag diska och planera lite inför idag. see ya'llz!

Inga kommentarer: