2010-08-22

wasabiiii

ok, på tal om något HELT annat... jag har känt mig så snygg idag och det måste på grund av mina ögonbryn för de har verkligen varit kick-ass idag! fyllde i dem med en mörk ögonskugga istället för en ögonbrynspenna vilket är det jag vanligtvis gör och det var nog det där lilla bytet som gjorde det. kolla pårom!!

zmila

wa wa wi wa, säger jag bara. det gjorde du bra vixen. (ok, rutinerade kommer se att bågen är för smal på mitt högra ögonbryn. don't worry ya'll, i see it too!!) förresten:

gracej

ashäftig, riiiiiight? köpte den för 3 euros i spanien. ekonomisk fingertopskänsla, JA. HAHA som russell peters säger när han härmar en snål indier, "he pronunces it cheap but what he really is saying is smart". so yeah, thats me. en smart indier.

ikväll har jag ätit sooshi. vegetarisk men ändå. zeke lärde mig äta med pinnarna. lite senare kom micke och visade oss en massa utsiktsplatser på söder, dit de asiatiska turisterna inte hittat än. no homo. HAHAHAHA... måste nog sova nu, det märks att jag är trött. kommer förmodligen drömma om mig själv med den hybris jag befinner mig i.

4 kommentarer:

andino sa...

vegetarisk sushi?

Nawal sa...

alltid snygg e du dude

vixen sa...

andino - det är med avocado och ägg typ xD

nawal - HAHA coooooook bra grammatik.. men thanx :D

rafia sa...

Gud vad jag vill ha din tröja!