2010-09-30

that night

jag har inga bilder från sittningen förra veckan - men från novischfesten har jag ett par.

folket

det här är min klass. några utav dem i alla fall. vi har stockholm x2, växjö, the oc, lund, köpenhamn och valfri svensk stad HAHA. nä, vet faktiskt inte var den blonda tjejen kommer ifrån. funny people i alla fall.

i väntan på linnros

i väntan på oscar linnros. such a waste of time. miriam ser ut att vara heeelt inne i sven HAHA. spik i brist på annat att göra.

svens häff

haff på gång - kenaaasss.

guzzääär2

HAHA både jag och miriam hatar på oss själva på den här bilden. hon tycker att hon ser jättemörk ut bredvid mig medan jag tycker att jag ser jättevit ut bredvid henne. mannen, KOLLA PÅ MIG! det är inte ok. ser ut som att jag went straight from my deathbed to the party. what the hell?

simon och sven

efterfest på kristen korridor! simon ba kööööör. hade det funnits med ett kors med på bilden någonstans i bakgrunden hade den varit fulländad. damnit.

fredrik är här!
slutligen joinade fredrik också! HAHA den här bilden är så rolig när man noterar vilka som står på vilket sätt. alla är fett välkomnande. men he's cool, fredrik, i like that guy. han är härlig.

och det här var vad jag hade på mig den kvällen:

LBD

köööööööör bara.

8 kommentarer:

andinö sa...

hoppsaaaaaan VILKEN KROPP

cico sa...

shoo katt. varför

Aleks sa...

OMG vilken fin klänning! Vart har du köpt den?!
& hallå?! I soooooooo feel u ang. att vara för vit.. :/ Solarietorsk owa here.......!

vixen sa...

andino - du ska inte prata, kvinna :D

cico - HAHA VARFÖR? därför

aleks - den är från bikbok, kostade typ 200 spänn om jag minns rätt :D

Anonym sa...

hallå vilken storlek på klänningen? posta hit snapt hähäh!

bäst för dig att du whinar sönder i den där klänningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lööööööve

anjey3000

MELINA sa...

CHIIIIIIILD
klänningen är asfin...................................................................................MEN..................................ringen i mitten....................TONYS MODE!

klipp bort den, svetsa bort den, knäck den, jag vet inte vad!!!!!!!!!!! tror du robyn hade haft på sig den klänningen med ringen i mitten?! tror du kim kardashian hade haft på sig den med ringen i mitten?! tror du megan fox hade haft på sig dem med rinen i mitten?!

DEN ENDA SOM HADE HAFT PÅ SIG DEN MED RINEN I MITTEN ÄR TYP JLO ELLER PINK (BACK IN THE DAYSS, TYP JENNY FROM THE BLOCK-DAYS!)

love u, har inte kunnat höra av mig, jobbar 11 timmar varje dag, sover resten och nej driver inte. ska till jobbet nu och slita sönder igen..... puss

(detta hade jag tid att skriva cuz its lika important som typ the cure fo cancer. eller nått.)

Miss Incorrigible sa...

Hånej chajldhhh, listen up and listen good. HATA INTE-HHH PÅ RINGEN!! guuurrrl, qt-pie be working that dress like there's no tomorrow (and she didn't get all preggy n shiet after wearing it). Kolla på kroppen, kolla bara, kolla-hhhh!!

Och du! Ja du! Var har du gömt den figuren, va-va?!

vixen sa...

miss i - HAHAHAHAHAHA älskar att jag har alla mina ghettogirls i ett och samma kommentarsfält! u speaking the truff!

melina - HAHAHA älskar dig asså, jag var faktiskt osäker på om jag skulle ha kvar ringen eller inte. i dont wanna be no jlo no mo :(

anjey3000 - spik att jag whinade och jag hade dig i tankarna varje gång hähä