2010-09-30

she can't wait

iiih, det gick jättejättebra igår!! jag fick jättemycket beröm av både redaktörerna och folket på radion och jättemånga fina messade och sa att jag hade varit jätteduktig. det betyder så himla mycket att ni valde att lyssna på mitt första framträdande, tack för supportandet och för alla snälla ord!

nu är jag helt hype på att vara programledare igen, asså fan vad kul det var. dimitri och jag var så himla stressade och blev klara med manuset tre minuter innan sändningsdags och utskrivaren ville inte fungerade och så ba ahhhhh, spring till studion och så satte vi igång och det gick ba som på smort :D han var så bra, gav mig så sjukt bra energi vilket gjorde det mycket lättare för mig att känna mig bekväm med att sitta där och höra mig själv prata. HAHA asså det är sååå konstigt att höra sin riktiga röst, vet inte riktigt vad jag tycker om den!! men tydligen har jag en bra radioröst, whatever dat meanz.

men ah, jag är sjukt nöjd med gårdagen. ser fram emot att jobba vidare med detta.

3 kommentarer:

Nawal sa...

wiee, jag har testat det och ibland blir det bra och ibland kan håret fortfarande kännas fett, men det gäller väl att hitta ett bra tvättbalsam.

har du testat förut eller?

kram

Nawal sa...

aah precis, samma här har också kört lite till och från :p måste dock börja vänja mig nu :d

marilyn sa...

ja har också fått höra att ja har bra radioröst hahah.....