2010-09-22

sucker MCs

shit. jag skulle vilja säga "åååh pallar inte pluggaaa" men fan, det går inte. "åh vad svåååårt det är att pluggäää" passar bättre in. hemtentan ska vara inne på fredag och jag kriiiigar med att få ihop någonting men det känns verkligen som att jag är vilse och som att jag inte har någon koll på vad det är jag ska skriva. jag är som en oskuld i mitt pluggande - det är nytt, awkward och jag trevar mig fram för att find the g-spot (det vill säga, komma på något vettigt att få ner på pappret). jag både fasar och längtar inför fredagen för då ska tentan vara klar MEN det fina ligger i att efter inlämningen är jag freeeeeeee as a motherfucker med både en sittning, novischfest och oscar linnros att se fram emot. ska även hänga med marcel en sväng. fun! men ja, innan det roliga börjar ska jag låsa in mig i mitt rum och write until i bleed out my freshly manicured nailz.

nailz tigerpaws