2010-10-25

bara en känsla...

även om jag skulle försöka så skulle jag inte kunna projicera känslan jag känner inför onsdags- och söndagskvällar. pepp, nervositet, fjärilar i magen. det händer till och med att jag drömmer mig bort inför de stunderna...

god damnit, man skulle kunna tro att jag träffat en kille - men nah man, nah. det här är ännu bättre. på onsdags- och söndagskvällarna samlas vi studenter och spelar fotboll - och det är preciiiis såsom fotboll ska vara. bara ett gäng människor som möts, har kul och lirar på grund av att man delar kärleken till bollen (m9 la den bra). har inte mått såhär bra på länge... det får mig att tänka tillbaka när man var liten och gick runt från gård till gård för att hitta några man kunde spela med i några timmar och efteråt gick man vidare för att hitta några andra att fortsätta spelandet med. det är bara så enkelt just nu - inga regler, ingen press, inga lag, bara kärlek.

3 kommentarer:

Miss Incorrigible sa...

Detta gjorde du bra. (om du var en strippa hade jag lagt en 500ing i dina hotpants, haha)

vixen sa...

i mina hotpants? i mina thongzzzz would be more like it, girl!

Nawal sa...

åh that i like!!! Som gamla goda tider!!