2010-10-06

cause im looking for a man that'll make me say GAH

heeeeey yallz. got nuttin to say really än att miriam åker till stockholm imorgon för ett par dagar men under tiden ska jag ut med några i klassen, ska träffa zeemen på torsdag och i helgen har jag workshop + fest med radion... så jag lär hålla mig sysselsatt! *big zmile* skulle regga på mig ett gym idag men jag upptäckte att om jag köper ett kort så kommer jag ha 1000 spänn att leva på resten av månaden... så yeah, vi chillar med det va. need a job, fan. en av mina fobier. asså inte själva jobbet utan sökandet. mår fysiskt dåligt när jag tänker på det, skitkonstigt.
var på bibblan och läste tidigare ikväll, gick skitbra asså. kom hem, gick inte så bra. började målade naglarna istället.



det här är inte mina naglar men jag snodde just den designen. pallar inte kriga med att fota när min taklampa är trasig HAHA. men den är häftig. me likie. kunde dock inte laga mat förrän de hade torkat vilket blev vid tio på kvällen HAHA so thats why im here now. är mätt som faan. gjorde en kyckling- och pastagratäng. träffade två av mina favoriter här i korridoren idag, danderydaren (som egentligen har flyttat ner en våning men jag träffade honom utanför ica) och kroaten. båda är awesome people asså. känner mig typ blödig ikväll av någon anledning, undrar whyför? men det blir så när man är rätt så lycklig... god natt.

Inga kommentarer: