2010-10-06

oops

asså, en av ryssarna i min klass är så jävla krallig!!!! vi snackar the rock-krallig, det vill säga deffning på hög nivå. eftersom att han klär sig som en import också så kom han till skolan en dag i shorts och en tight tonys mode t-shirt. jag och miriam ba åt upp honom med blicken. var hade han gömt den kroppen liksom?! inte ok att snåla med den. det är bara synd att han ser ut som en ryss... och ÄR ryss... vilket betyder att han och jag aldrig kommer kunna utbyta en mening HAHA. no racist!

4 kommentarer:

cico sa...

HAHA. de roliga är ju att du är ryss.

vixen sa...

HAHA d e d, det är så jag vet att ryska kilar är keffa. no racist!

andino sa...

TÅNIS MODE HAHAHAHA fan hade glömt bort att det hette så! jag säger alltid parisnytt, nu heter det någonting med italian HAHA

vixen sa...

HAHAHA shiet, de ba byter namn på affärerna i hallunda. kommer ihåg urban store som blev tax fréé HAHA men de har tydligen också bytt namn nu