2010-10-19

love can make it better

hörni!!! minns ni radioprogrammet jag hostade för ett par veckor sedan? nu har de äntligen lagt upp det på hemsidan och ni kan lyssna på det HÄR (klicka på "lyssna på hela programmet"). åh, jag tycker att det låter så himla bra!!! blir verkligen stolt över att jag klarade det, vilket är en himla fin känsla. grymt mycket props till dimitri som gav mig galet bra energi och själv var så himla duktig vilket det gjorde det lätt för mig att haka på.

dock så känner jag att jag behöver en paus från radion nu, även fast det jobbiga och extremt tidskrävande jobbet är toootally worth it så fort man sätter sig i studion och ska sända, så har jag faktiskt en feeeet tenta jag vill försöka få bra betyg på. blev helt pepp efter att vi fått tillbaka vår första tenta i fredags och hör och häpna - jag blev godkänd!!! SUCCÉ YA'LL! idag satt jag och pluggade till den nya tentan i fem timmar i sträck plus att jag hade haft en föreläsning på två timmar efter det - so i don't know about you childz, men jag förtjänar att slappa groft ikväll. ska bara skicka över en liten kort presentation om inslaget jag gjorde förra veckan till min producent och sen blir det nappy-time för mig. mysigt jö!

1 kommentar:

cico sa...

HAHAH. allt för din skull. fett fina bilder.