2010-10-19

message!!!

hahahahahahahahahahaha, asså jag har världens roligaste kompisar!!!!! fan vad jag saknar er. saknar att lyssna på alla skitgrejer ni säger, saknar att höra alla dumma skämt ni drar, saknar att inte göra något speciellt med er. faaan vad glad jag är att jag känner er. ibland när jag hänger med folk som är keffa (läs: torrhetens MAMMA) så tänker jag att det är ok, jag har mina vänner back home som är så roliga att det kompenserar torrheten jag möter på andra ställen. så awesome är ni. ni vet vilka ni är (för att citera önder på skolavslutningen i nian, "inga nämnda inga glömda" HAHA). love you guys

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag räknade in mig själv. En gång inbjudare, alltid inbjudare :) /momajjna

vixen sa...

gör det du momeena, det är ok. tänkte mest på anjay men i guess att du räknas in där med? haha